17 квітня 2021 року
13:40:08

Усі новини Головна Економіка Культура Мистецтво Особистості Курйози Гроші Новини Події

Український додаток Reface обійшов TikTok і Instagram: №1 в App Store

21.09.2020 10:09
73

Стартап RefaceAI був заснований київською командою в 2011 році. Він вивчав машинне навчання, але потім перейшов на штучний інтелект. Додаток Reface вийшов у віртуальний простір на початку 2020 року. За перший місяць його скачали 100 000 разів. Вже у квітні 2020 року розробники змогли залучити великі інвестиції. За даними AIN.ua, компанія Adventures Lab, один з міноритарних інвесторів, вклав в стартап від $ 300 000 до $ 500 000 (приблизно 12 млн грн).

  • Стартап підтримає Всеукраїнський марш за тварин UAnimals, який відбудеться 3 жовтня.

за матеріалами сайту https://tech.liga.net

Успіх програми засновники пояснюють публікацією в відомих журналах і популярністю Reface серед знаменитостей. Додаток від українських розробників Reface зайняло перше місце в американському App Store в категорії “Розваги”. Про це повідомили один з розробників Олесь Петрів. Кількість завантажень в App Store перевищила 27 млн.

Reface (раніше Doublicat) – проект стартапу RefaceAI. Програма на основі штучного інтелекту змінює обличчя людей на фото і відео із збереженням їх міміки. Reface також посів друге місце в категорії безкоштовних додатків. Він випередив Instagram, YouTube і Messenger. Перед ним залишився тільки ZOOM.

Як повідомив СЕО стартапу Роман Могильний в інтерв’ю AIN.ua, Reface є лідером категорії і в Google Play. У США додаток утримує 4 позицію, а в Канаді, Великобританії та ще 15 країнах – входить в топ. Зростання популярності додатку, за словами СЕО, на 90% органічне, але більшу роль в його популярності відіграла реклама.

“Одним з тригерів популярності в App Store стали недавні публікації в Techcrunch і VICE. Ще один фактор віральності – соцмережі селебріті, які почали використовувати Reface App та робити регулярні пости в Instagram: Britney Spears, Snoop Dogg, Dua Lipa, Trevor Noah. Не один – два поста, а власне використовувати його регулярно “, – пояснює успіх СЕО компанії, Роман Могильний.

Логотип мобільного додатку вже впізнають користувачі у всьому світі

Інформацію про розвиток стартапу та вільні вакансії засновники розміщують на власній соціальній сторінці, яка має усього 1747 “вподобаєк”: https://m.facebook.com/refaceai/?ref=page_internal&mt_nav=0

Подаруйте собі свято у гастропаб NATURA
“Майдан” дарує незабутні враження
Архів новин
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930